Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pelit oppimisprosessin rikastajina - kolme esimerkkiä

Hytönen, Hanna; Methuen, Mirja; Helminen, Jarno; Kankuri-Tammilehto, Mirja; Salmijärvi, Tiina; Brauer, Sanna (2023-12-20)

 
Avaa tiedosto
nbnfioulu-202401081107.pdf (383.2Kt)
Lataukset: 

URL:
https://www.laakarilehti.fi/pdf/2023/SLL51-52-2023-2111.pdf

Hytönen, Hanna
Methuen, Mirja
Helminen, Jarno
Kankuri-Tammilehto, Mirja
Salmijärvi, Tiina
Brauer, Sanna
Suomen lääkäriliitto
20.12.2023

Hytönen, H., Methuen, M., Helminen, J., Kankuri-Tammilehto, M., Salmijärvi, T. & Brauer, S. (2023). Pelit oppimisprosessin rikastajina – kolme esimerkkiä. Suom Lääkäril 2023; 78 : e38307 www.laakarilehti.fi/e38307

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
© Lääkärilehti
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202401081107
Tiivistelmä
Tiivistelmä

MEDigi-hankkeessa tuotetut sovellukset kuvaavat erilaisia lähestymistapoja opetuksen pelillistämiseen lääketieteessä. Pelit ovat hyvä, täydentävä lisä tietojen ja taitojen hankkimiseen, mutta ne eivät korvaa muita menetelmiä. Tämä katsaus kuvaa lääketieteen opetuksessa käytettyjä pelillisiä elementtejä.
 
English summary

Games as enrichment of the learning process

The purpose of the review is to describe the gamification/game elements used in medical education.

The scoping review was performed in national and international databases.

In the literature, several publications were describing gamified elements about medical education over the last five years.

The three games developed through the MEDigi project describe different approaches to the gamification of teaching in medicine.

Finally, we can say that games are a good, complementary addition to teaching, but they can not replace the teaching.
 
Kokoelmat
  • Avoin saatavuus [38840]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen