Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Matching co-innovation project types to diverse customer relationships : perspective of an industrial technology supplier

Lehtimäki, Tuula; Komulainen, Hanna (2020-11-11)

 
Avaa tiedosto
nbnfi-fe20201223102741.pdf (532.3Kt)
nbnfi-fe20201223102741_meta.xml (28.24Kt)
nbnfi-fe20201223102741_solr.xml (25.73Kt)
Lataukset: 

URL:
https://doi.org/10.1142/s0219877020500480

Lehtimäki, Tuula
Komulainen, Hanna
World Scientific
11.11.2020

Lehtimäki, T., & Komulainen, H. (2020). Matching Co-innovation Project Types to Diverse Customer Relationships: Perspective of an Industrial Technology Supplier. International Journal of Innovation and Technology Management, 18(01), 2050048. https://doi.org/10.1142/s0219877020500480

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Electronic version of an article published as International Journal of Innovation and Technology Management, 2020, In press, DOI 10.1142/s0219877020500480 © World Scientific Publishing Company, https://www.worldscientific.com/worldscinet/ijitm.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
doi:https://doi.org/10.1142/S0219877020500480
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe20201223102741
Tiivistelmä

Abstract

Co-innovation between suppliers and their customers provides important benefits but is not without challenges. Especially in technologically complex industrial context co-innovation projects need careful planning and preparing. Through eight cases, this qualitative study takes the perspective of the supplier and empirically identifies three types of supplier-customer co-innovation projects and for each project type, the supplier’s co-innovation goal, potential matching customer relationships, and related managerial benefits and challenges are described. The results contribute to the co-innovation research by presenting a framework for matching supplier’s co-innovation goals to customer relationship types, which brings out the variety of co-innovation projects that even a single supplier can face and must manage.

Kokoelmat
  • Avoin saatavuus [38841]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen