Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cheat prevention & detection in online games

Mäkynen, Riku (2018-05-08)

 
Avaa tiedosto
nbnfioulu-201805091692.pdf (1.399Mt)
nbnfioulu-201805091692_pdfa_report.xml (176.9Kt)
nbnfioulu-201805091692_mods.xml (9.409Kt)
nbnfioulu-201805091692_solr.xml (23.28Kt)
Lataukset: 


Mäkynen, Riku
R. Mäkynen
08.05.2018
© 2018 Riku Mäkynen. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201805091692
Tiivistelmä
The purpose of this thesis is to describe ways in which bots (also known as robots) work in video games and other ways in which these bots can be differentiated from normal human players. Research question: Is it possible to deal with bot users in such a way that the game developers didn’t have to stray away from their core skill sets? The most important finding of this thesis was the fact that by analysing user inputs with a neural network one could differentiate between a bot and a human with a good degree of certainty.
Kokoelmat
  • Avoin saatavuus [38618]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen