Miten Steam-alusta auttoi Valve Corporationia tulemaan maailman johtavaksi pelikehittäjäksi?
Keränen, Toni (2016-03-17)
Keränen, Toni
T. Keränen
17.03.2016
© 2016 Toni Keränen. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201603181334
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201603181334
Tiivistelmä
Tämän kandidaatintyön tarkoituksena on kartoittaa tutkimukset, joissa on tutkittu Valve Corporation -peliyhtiötä ja sen omistamaa yhteisöllistä Steam-alustaa, joka on kasvanut monimutkaiseksi alustaksi suurella käyttäjämäärällä. Lisäksi tutkimuksien avulla etsitään syitä Valve Corporationin kasvuun ja otetaan selvää, mikä oli Steam-alustan rooli tässä tapahtumaketjussa.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [29998]