Portugalilaisen pankin markkinointikampanjan tilastollinen analyysi
Heldan, Janne (2025-06-06)
Heldan, Janne
J. Heldan
06.06.2025
© 2025 Janne Heldan. Ellei toisin mainita, uudelleenkäyttö on sallittu Creative Commons Attribution 4.0 International (CC-BY 4.0) -lisenssillä (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). Uudelleenkäyttö on sallittua edellyttäen, että lähde mainitaan asianmukaisesti ja mahdolliset muutokset merkitään. Sellaisten osien käyttö tai jäljentäminen, jotka eivät ole tekijän tai tekijöiden omaisuutta, saattaa edellyttää lupaa suoraan asianomaisilta oikeudenhaltijoilta.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202506064192
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202506064192
Tiivistelmä
Tässä tutkielmassa tarkastellaan portugalilaisen pankin kokoamaa markkinointiaineistoa. Aineisto löytyy internetistä nimellä Bank marketing dataset.
Tässä tutkielmassa tutkitaan miten eri asiakasprofiilin muuttujat ennustavat ja selittävät toisten muuttujien arvoja, ja mitkä muuttujat vaikuttavat markkinoinnin onnistumiseen.
Tässä tutkielmassa tutkitaan miten eri asiakasprofiilin muuttujat ennustavat ja selittävät toisten muuttujien arvoja, ja mitkä muuttujat vaikuttavat markkinoinnin onnistumiseen.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [38506]