Vastuullisen ja kestävän markkinoinnin asema Pohjoismaissa
Korkiakangas, Inka (2025-05-12)
Korkiakangas, Inka
I. Korkiakangas
12.05.2025
© 2025 Inka Korkiakangas. Ellei toisin mainita, uudelleenkäyttö on sallittu Creative Commons Attribution 4.0 International (CC-BY 4.0) -lisenssillä (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). Uudelleenkäyttö on sallittua edellyttäen, että lähde mainitaan asianmukaisesti ja mahdolliset muutokset merkitään. Sellaisten osien käyttö tai jäljentäminen, jotka eivät ole tekijän tai tekijöiden omaisuutta, saattaa edellyttää lupaa suoraan asianomaisilta oikeudenhaltijoilta.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202505123291
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202505123291
Tiivistelmä
Kandidaatin tutkielma käsittelee vastuullisen ja kestävän markkinoinnin asemaa Pohjoismaissa ja pohjoismaisissa yrityksissä. Tutkimuksessa käydään läpi vastuullisuuteen, kestävyyteen ja markkinointiin liittyviä käsitteitä, vastuullisuuden ja kestävyyden nykytilaa Pohjoismaissa sekä vastuullisen ja kestävän markkinoinnin asemaan vaikuttavia tekijöitä.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [38506]