TikTok-trendien vaikutus nuorten aikuisten impulssiostokäyttäytymiseen
Ylävaara, Aada (2025-05-12)
Ylävaara, Aada
A. Ylävaara
12.05.2025
© 2025 Aada Ylävaara. Ellei toisin mainita, uudelleenkäyttö on sallittu Creative Commons Attribution 4.0 International (CC-BY 4.0) -lisenssillä (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). Uudelleenkäyttö on sallittua edellyttäen, että lähde mainitaan asianmukaisesti ja mahdolliset muutokset merkitään. Sellaisten osien käyttö tai jäljentäminen, jotka eivät ole tekijän tai tekijöiden omaisuutta, saattaa edellyttää lupaa suoraan asianomaisilta oikeudenhaltijoilta.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202505123290
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202505123290
Tiivistelmä
Tämä kandidaatintutkielma käsittelee sitä, millainen rooli TikTok-trendeillä on nuorten aikuisten impulssiostokäyttäytymiseen, ja kuinka yritykset hyödyntävät TikTok-trendejä markkinoinnissa ja millaisia vaikutuksia sillä on kuluttajiin. Tutkimuksen tavoitteena on analysoida sitä, miten yhdellä sosiaalisen median alustalla voidaan vaikuttaa kuluttajien ostopäätöksiin ja kulutustottumuksiin ja toteuttaa kohdennettua ja tehokasta, mutta myös vastuullista markkinointia.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [38329]