Tekoäly markkinoinnissa ja brändiviestinnässä : vaikutus kuluttajien mielikuviin luottamuksesta, aitoudesta ja innovatiivisuudesta
Kamila, Aamu (2025-05-09)
Kamila, Aamu
A. Kamila
09.05.2025
© 2025 Aamu Kamila. Ellei toisin mainita, uudelleenkäyttö on sallittu Creative Commons Attribution 4.0 International (CC-BY 4.0) -lisenssillä (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). Uudelleenkäyttö on sallittua edellyttäen, että lähde mainitaan asianmukaisesti ja mahdolliset muutokset merkitään. Sellaisten osien käyttö tai jäljentäminen, jotka eivät ole tekijän tai tekijöiden omaisuutta, saattaa edellyttää lupaa suoraan asianomaisilta oikeudenhaltijoilta.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202505093208
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202505093208
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [37920]