Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Customer Relationship Management processes and practices in a Higher Education Institution’s CRM implementation

Lakkala, Samuel; Suutari, Joonas; Tervonen, Pekka; Haapasalo, Harri (2024-05-23)

 
Avaa tiedosto
nbnfioulu-202502181735.pdf (41.17Kt)
Lataukset: 

URL:
https://bee-conference.eu/wp-content/uploads/2024/05/9th-BEE-Conference-2024-Book-of-Abstract-final-2905.pdf

Lakkala, Samuel
Suutari, Joonas
Tervonen, Pekka
Haapasalo, Harri
Sveučilište u Zagrebu
23.05.2024

Lakkala, S. Suutari, J. Tervonen, P. & Haapasalo, H. (2024). Customer Relationship Management processes and practices in a Higher Education Institution’s CRM implementation. In M. Kolaković, et al. (Eds.), 9th international conference in Business & Entrepreneurial Economics (BEE), May 23rd – 25th 2024, Opatija, Kvarner, Croatia (pp. 19). https://bee-conference.eu/wp-content/uploads/2024/05/9th-BEE-Conference-2024-Book-of-Abstract-final-2905.pdf

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
© 2024 The Authors & Student Business Incubator at the University of Zagreb.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202502181735
Kokoelmat
  • Avoin saatavuus [38841]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen