Miten yritys Muovia markkinoi Instagramissa?
Painilainen, Jalmari (2024-12-10)
Painilainen, Jalmari
J. Painilainen
10.12.2024
© 2024 Jalmari Painilainen. Ellei toisin mainita, uudelleenkäyttö on sallittu Creative Commons Attribution 4.0 International (CC-BY 4.0) -lisenssillä (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). Uudelleenkäyttö on sallittua edellyttäen, että lähde mainitaan asianmukaisesti ja mahdolliset muutokset merkitään. Sellaisten osien käyttö tai jäljentäminen, jotka eivät ole tekijän tai tekijöiden omaisuutta, saattaa edellyttää lupaa suoraan asianomaisilta oikeudenhaltijoilta.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202412107153
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202412107153
Tiivistelmä
Kandidaatintyöni tutkii ajankohtaista ilmiötä, jossa suomalaiset yritykset laajentavat markkinoitaan saksaan, kasvattaakseen myyntiä sekä liikennettä. Saksa on suomen suurin yhteistyökumppani viennin sekä tuonnin saralla, joten sen tutkiminen on hyvin tärkeää.
Työni keskittyy siihen, miten Muovia markkinoi tuotteitaan Instagram-sovelluksessa, ja miten tämä eroaa suomenkielisestä kanavasta, jos mitenkään. Suurin osa käytetyistä metodeistani tulee Nina Janichin kirjasta "Werbesprache". Tutkin 50 uusinta postausta Muovian Instagram tililtä kielitieteen näkökulmasta, ja luon lopuksi myös asiakasprofiilin mahdollisille kohdeasiakkaille. In meiner Kandidatenarbeit beschäftige ich mich mit dem aktuellen Phänomen, dass finnische Unternehmen ihren Markt nach Deutschland ausweiten, um Umsatz und Traffic zu steigern. Deutschland ist Finnlands größter Partner im Export- und Importbereich, daher ist es sehr wichtig, sich mit Deutschland zu befassen.
Meine Arbeit konzentriert sich darauf, wie Muovia seine Produkte auf der Instagram-App kommuniziert und wie sich diese, wenn überhaupt, vom finnischsprachigen Instagramkonto unterscheidet. Die meisten von den verwendeten Methoden stammen aus Nina Janichs Buch "Werbesprache". Ich untersuche die 50 neuesten Beiträge von Muovias Instagram-Konto aus sprachwissenschaftlicher Sicht und erstelle am Ende auch ein Kundenprofil für potenzielle Zielkunden.
Työni keskittyy siihen, miten Muovia markkinoi tuotteitaan Instagram-sovelluksessa, ja miten tämä eroaa suomenkielisestä kanavasta, jos mitenkään. Suurin osa käytetyistä metodeistani tulee Nina Janichin kirjasta "Werbesprache". Tutkin 50 uusinta postausta Muovian Instagram tililtä kielitieteen näkökulmasta, ja luon lopuksi myös asiakasprofiilin mahdollisille kohdeasiakkaille.
Meine Arbeit konzentriert sich darauf, wie Muovia seine Produkte auf der Instagram-App kommuniziert und wie sich diese, wenn überhaupt, vom finnischsprachigen Instagramkonto unterscheidet. Die meisten von den verwendeten Methoden stammen aus Nina Janichs Buch "Werbesprache". Ich untersuche die 50 neuesten Beiträge von Muovias Instagram-Konto aus sprachwissenschaftlicher Sicht und erstelle am Ende auch ein Kundenprofil für potenzielle Zielkunden.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [38865]