Kollektivististen kulttuurien vaikutus kuluttajan vihreisiin ostoaikomuksiin
Uusitorppa, Lotta (2024-06-05)
Uusitorppa, Lotta
L. Uusitorppa
05.06.2024
© 2024, Lotta Uusitorppa. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202406054218
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202406054218
Tiivistelmä
Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan kollektivismin vaikutusta kuluttajien vihreisiin ostoaikomuksiin. Tutkielmassa perehdytään kollektivismin ja vihreiden ostoaikomuksien käsitteisiin sekä tutkitaan, miten yhteisöpainotteinen kulttuurinäkyy ympäristöystävällisessä kulutuskäyttäytymisessä ja erityisesti ostoaikomuksissa. Aihetta tarkastellaan myös markkinoinnin käytännön näkökulmasta
analysoiden sitä, miten markkinoijat voivat edistää kollektivististen kuluttajien vihreitä ostoaikomuksia kulttuurierot huomioiden.
analysoiden sitä, miten markkinoijat voivat edistää kollektivististen kuluttajien vihreitä ostoaikomuksia kulttuurierot huomioiden.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [34516]