Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kollektivististen kulttuurien vaikutus kuluttajan vihreisiin ostoaikomuksiin

Uusitorppa, Lotta (2024-06-05)

 
Avaa tiedosto
nbnfioulu-202406054218.pdf (921.2Kt)
nbnfioulu-202406054218_mods.xml (9.346Kt)
nbnfioulu-202406054218_pdfa_report.xml (267.3Kt)
Lataukset: 


Uusitorppa, Lotta
L. Uusitorppa
05.06.2024
© 2024, Lotta Uusitorppa. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202406054218
Tiivistelmä
Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan kollektivismin vaikutusta kuluttajien vihreisiin ostoaikomuksiin. Tutkielmassa perehdytään kollektivismin ja vihreiden ostoaikomuksien käsitteisiin sekä tutkitaan, miten yhteisöpainotteinen kulttuurinäkyy ympäristöystävällisessä kulutuskäyttäytymisessä ja erityisesti ostoaikomuksissa. Aihetta tarkastellaan myös markkinoinnin käytännön näkökulmasta
analysoiden sitä, miten markkinoijat voivat edistää kollektivististen kuluttajien vihreitä ostoaikomuksia kulttuurierot huomioiden.
Kokoelmat
  • Avoin saatavuus [37688]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen