Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa Rajattu saatavuus
Viitteet 1-20 / 28
-
Activating learners’ situational interest in phenomenon-based learning
(M. Kato, 17.08.2020)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Ekososiaalinen sivistys perusopetuksen opetussuunnitelmassa opettajien kokemana
(V. Mathlin, 15.11.2019)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Erityisherkäksi itsensä tunnistavien aikuisten oppilaskokemuksia ja ajatuksia kohtaamisesta peruskoulun kontekstissa
(P. Himanka, 17.08.2020)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Eustressi ja flow : positiivisten ja negatiivisten tunteiden tuntemusten yhteys stressin kokemiseen ja virtaustilaan
(S. Paihonen, 23.05.2019)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Exploring proficient languages’ learners’ self-regulation towards language learning
(M. Hassan, 17.08.2021)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
How cognitive processes differ between successful and unsuccessful groups in collaborative complex problem solving
(A. Zeeshan, 17.08.2020)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
The impact of socio-emotional challenges on the perception of collaborative practices in the organizational psychology course
(A. Lykova, 17.08.2020)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Individually asserted autonomy satisfaction predicts agentic engagement above and beyond the perception of autonomy support
(S. Pryć, 21.06.2021)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Interactions in makerspaces : early-education children in collaborative learning situation
(Z. Hradilová; C. Hutchinson, 17.08.2020)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Itsemyötätunnon yhteys affektiiviseen hyvinvointiin
(M. Julkunen, 18.05.2021)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Japanese students’ narratives of their intercultural experiences in Finland
(S. Kaneko, 20.06.2019)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Lasten kertomuksia turvallisuudesta esiopetuksessa
(R. Kokko, 20.06.2019)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Mikä mua ahistaa? : kokemuksia nuorten itsensä kertomana
(M. Lehtelä, 18.10.2021)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Motivational factors in individual and collaborative Complex Problem Solving : the case of the Need for Cognition
(D. Guzman Medrano, 23.05.2019)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Online learning readiness : perspective of students enrolled in distance education in Ghana
(I. Forson, 09.05.2019)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Online maker learning : implementing maker education in a higher education online course during COVID-19
(M. Adamou, 20.08.2021)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Oppilaanohjaajien käsityksiä oppilaanohjauksen mahdollisuuksista sukupuolen mukaisen segregaation purkamisessa
(S. Lappalainen, 16.04.2020)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Päiväkodin työilmapiirikertomus työhyvinvoinnin lähteillä
(H.-L. Joensuu, 23.05.2019)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Student engagement : exploring primary teachers’ perspectives
(E. Donkor, 17.02.2020)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Students’ acceptance and use of e-learning during the Covid-19 pandemic in Zambia
(N. Mporokoso, 17.08.2021)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5