Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa Rajattu saatavuus
Viitteet 1-20 / 72
-
21st century skills in transversal competencies of the Finnish National Curriculum of 2016
(A.-P. Vähänen, 24.11.2018)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Acknowledging linguistic repertoire : a focus on language awareness and multiliteracy
(C. Malmqvist, 30.05.2016)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Aineenopettajien, erityisopettajien ja luokanopettajien erot työuupumuksen oireissa
(K. Junno, 08.02.2018)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Art education bringing forward intercultural dialogue
(E. Kujala, 31.05.2018)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Asylum-seeking youth’s narratives of belonging in school
(O. Rae, 12.03.2019)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Care in education : from the carer to the cared for
(N.-M. Markula, 18.04.2017)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Conceptions of culture and intercultural encounters
(S. Mathew, 19.08.2016)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
The connection between emotional intelligence and the teaching profession: how does teachers’ emotional intelligence pertain to the teaching practice?
(L. Yao-Juntunen, 25.07.2016)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Contributing elements to the formation of social interactions during the concept of peer collaboration
(A. Karekivi, 01.06.2016)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
A critical examination of self-realization as the aim of education
(D. Toney, 21.06.2021)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Digitaalinen maailma koulun ja kasvatuksen näkökulmasta
(T. Heikkinen, 28.08.2020)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Digital game-enhanced language learning : a systematic review for the finnish context
(A. Hakunti, 22.11.2017)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Discourses of culture and cultural identity in the Finnish national core curriculum : preserving the Finnish culture through curriculum
(E.-M. Vahera-Chibnik, 03.06.2014)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Education export in the finnish higher education
(J. Suomalainen, 08.06.2019)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Education policies of Finnish parliamentary party youth organisations and their relation to neoliberal ideology
(E. Numminen, 12.03.2015)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Engagement, boredom, burnout and procrastination among freshmen students in teacher education
(I. Kirstinä, 04.05.2017)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Experiences on preliminary integration : snapshots by asylum seeker youth
(E. Kaurala, 08.05.2017)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Exploring pedagogical transparency : a qualitative meta-synthesis of retrospective miscue analysis practices with young learners
(A. Hakunti, 15.05.2020)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Finnish students’ conceptions of ‘foreigner’ and experiences with ‘foreign’ teachers : a case study in an international school
(S. Mathew, 06.10.2016)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5 -
Finnish third culture kid experiences of hidden immigracy in Finland
(S. Heiskanen, 14.08.2014)Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5