Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Rajattu saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Rajattu saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tekoälyn rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa vähittäiskaupan verkkokauppakontekstissa

Jääskeläinen, Anu (2024-05-14)

 
Avaa tiedosto
nbnfioulu-202405143482.pdf (1.789Mt)
nbnfioulu-202405143482_mods.xml (12.59Kt)
nbnfioulu-202405143482_pdfa_report.xml (292.5Kt)
Lataukset: 

Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5
Jääskeläinen, Anu
A. Jääskeläinen
14.05.2024
© 2024, Anu Jääskeläinen. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202405143482
Kokoelmat
  • Rajattu saatavuus [12143]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen