Brändiyhteisöjen hyödyntäminen yrityksen markkinoinnissa
Honkanen, Sampo (2024-05-13)
Honkanen, Sampo
S. Honkanen
13.05.2024
© 2024 Sampo Honkanen. Ellei toisin mainita, uudelleenkäyttö on sallittu Creative Commons Attribution 4.0 International (CC-BY 4.0) -lisenssillä (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). Uudelleenkäyttö on sallittua edellyttäen, että lähde mainitaan asianmukaisesti ja mahdolliset muutokset merkitään. Sellaisten osien käyttö tai jäljentäminen, jotka eivät ole tekijän tai tekijöiden omaisuutta, saattaa edellyttää lupaa suoraan asianomaisilta oikeudenhaltijoilta.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202405133288
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202405133288
Tiivistelmä
Tutkielma käsittelee brändiyhteisöjen hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Samalla alatutkimuskysymyksen kautta tarkastellaan arvoa, jota nämä brändiyhteisöt luovat yritykselle sekä brändiyhteisöjen jäsenille ja miten tätä arvoa voidaan hyödyntää yrityksen toiminnassa.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [38699]