Vaikuttajamarkkinoinnin rooli suomalaisten Z-sukupolven naiskuluttajien second hand -muodin kulutuksessa
Portaankorva, Ruusa; Hämäläinen, Ella (2024-04-15)
Portaankorva, Ruusa
Hämäläinen, Ella
R. Portaankorva; E. Hämäläinen
15.04.2024
© 2024, Ruusa Portaankorva, Ella Hämäläinen. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202404152745
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202404152745
Kokoelmat
- Rajattu saatavuus [12155]