Asiakaskokemuksen kehittäminen rakennusalan pk-yrityksessä
Riikola, Ville-Veikka (2023-12-14)
Riikola, Ville-Veikka
V.-V. Riikola
14.12.2023
© 2023, Ville-Veikka Riikola. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202312143806
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202312143806
Tiivistelmä
Tämän työn tavoitteena on kehittää asiakaskokemusta toimeksiantajayrityksessä. Työssä käsitellään sellaisia aiheita, jotka ovat yritykselle osittain tai kokonaan tuntemattomia. Työn tärkein tavoite on selvittää tärkeimmät asiakaskosketuspisteet ulkomaalausalalla. Tutkimuksen pohjalta annetaan yritykselle suosituksia, mihin olemassa olevista kosketuspisteistä kannattaa eniten panostaa.
Tässä työssä yhdistyvät sekä kirjallisuuskatsaus että haastattelu. Haastattelu on toteutettu asiakaskyselyn muodossa toimeksiantajayrityksen asiakkaille. Tämän tutkimuksen tärkeimmät tulokset syntyvät haastattelun tulosten ja kirjallisuuden vertailun kautta. Tuloksia voidaan käyttää jatkossa yrityksen liiketoiminnassa asiakaskokemuksen parantamiseen.
Tässä työssä yhdistyvät sekä kirjallisuuskatsaus että haastattelu. Haastattelu on toteutettu asiakaskyselyn muodossa toimeksiantajayrityksen asiakkaille. Tämän tutkimuksen tärkeimmät tulokset syntyvät haastattelun tulosten ja kirjallisuuden vertailun kautta. Tuloksia voidaan käyttää jatkossa yrityksen liiketoiminnassa asiakaskokemuksen parantamiseen.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [38697]