Kokemusmarkkinoinnin rooli asiakkaiden sitouttamisessa ja brändiuskollisuuden luomisessa
Koppström, Niko (2023-05-19)
Koppström, Niko
N. Koppström
19.05.2023
© 2023 Niko Koppström. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202305191890
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202305191890
Tiivistelmä
Tutkielmassa tutkitaan kokemusmarkkinoinnin roolia asiakkaiden sitouttamisessa ja brändiuskollisuuden luomisessa sekä perinteisissä organisaatioissa, että urheiluorganisaatioissa. Tutkimuksessa otetaan huomioon ainoastaan tuottajan puoli ja tutkielmassa tarkastellaan case-organisaatio Oulun Kärppiä ja heidän tuottamia tapahtumia kokemusmarkkinoinnin kautta.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [36645]