Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Rajattu saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Rajattu saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Markenidentität von Lidl — zwischen Standardisierung und Differenzierung : eine Analyse von Fernsehwerbespots in Finnland, Deutschland und Grossbritannien

Nissi, Emilia (2015-05-25)

 
Avaa tiedosto
nbnfioulu-201505261681.pdf (942.9Kt)
nbnfioulu-201505261681_pdfa_report.xml (183.2Kt)
nbnfioulu-201505261681_mods.xml (14.86Kt)
nbnfioulu-201505261681_solr.xml (31.64Kt)
Lataukset: 

Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5
Nissi, Emilia
E. Nissi
25.05.2015
© 2015 Emilia Nissi. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201505261681
Kokoelmat
  • Rajattu saatavuus [12155]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen