Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Heuristinen evaluointi videopelien käytettävyyden arvioinnissa

Lankinen, Urpo (2015-03-30)

 
Avaa tiedosto
nbnfioulu-201504021309.pdf (380.0Kt)
nbnfioulu-201504021309_pdfa_report.xml (170.8Kt)
nbnfioulu-201504021309_mods.xml (10.93Kt)
nbnfioulu-201504021309_solr.xml (24.73Kt)
Lataukset: 


Lankinen, Urpo
U. Lankinen
30.03.2015
© 2015 Urpo Lankinen. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201504021309
Tiivistelmä
Heuristinen evaluointi on ohjelmistojen käytettävyyden arviointimenetelmä, jossa asiantuntijat vertaavat ohjelmistoa olemassa oleviin yleisesti tunnistettuihin periaatteisiin, eli heuristiikkoihin, erilaisien käytettävyysongelmien löytämiseksi. Tässä kirjallisuuskatsauksessa keskitytään videopelien asettamiin erityisiin haasteisiin käytettävyysarvioinnin kannalta muihin ohjelmistoihin verrattuna, videopelejä koskeviin käytettävyysheuristiikkoihin ja niiden kehityshistoriaan.
Kokoelmat
  • Avoin saatavuus [37744]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen