Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Design challenges for social interactions at factory floor

Immonen, Milla; Alavesa, Paula; Mylonopoulou, Vasiliki (2019-10-14)

 
Avaa tiedosto
nbnfi-fe2020062645888.pdf (169.9Kt)
nbnfi-fe2020062645888_meta.xml (31.33Kt)
nbnfi-fe2020062645888_solr.xml (28.49Kt)
Lataukset: 

URL:
https://doi.org/10.1109/VS-Games.2019.8864601

Immonen, Milla
Alavesa, Paula
Mylonopoulou, Vasiliki
Institute of Electrical and Electronics Engineers
14.10.2019

M. Immonen, P. Alavesa and V. Mylonopoulou, "Design Challenges for Social Interactions at Factory Floor," 2019 11th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games), Vienna, Austria, 2019, pp. 1-2, doi: 10.1109/VS-Games.2019.8864601

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
© 2019 IEEE. Personal use of this material is permitted. Permission from IEEE must be obtained for all other uses, in any current or future media, including reprinting/republishing this material for advertising or promotional purposes, creating new collective works, for resale or redistribution to servers or lists, or reuse of any copyrighted component of this work in other works.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
doi:https://doi.org/10.1109/VS-Games.2019.8864601
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020062645888
Tiivistelmä

Abstract

Industry 4.0, describes the transition of labor into more digitized and automated era. This transition makes it possible to develop a plethora of solutions for factory floor spanning from purely utilitarian to gamification. In this paper we present the initial step in recognizing the design challenges for a project developing social gamified eHealth applications to the factory floor.

Kokoelmat
  • Avoin saatavuus [38840]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen