Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Engaging non-active consumers to use mobile financial services : a developed country perspective

Komulainen, Hanna; Saraniemi, Saila; Ulkuniemi, Pauliina (2018-12-21)

 
Avaa tiedosto
nbnfi-fe201901091795.pdf (404.4Kt)
nbnfi-fe201901091795_meta.xml (32.60Kt)
nbnfi-fe201901091795_solr.xml (17.01Kt)
Lataukset: 

URL:
https://doi.org/10.4324/9781351174466-2

Komulainen, Hanna
Saraniemi, Saila
Ulkuniemi, Pauliina
Routledge
21.12.2018

Komulainen, Hanna; Saraniemi, Saila; Ulkuniemi, Pauliina (2018) Engaging non-active consumers to use mobile financial services : a developed country perspective. In Shaikh, Aijaz A. ; Karjaluoto, Heikki (eds.) Shaikh, A. (Ed.), Karjaluoto, H. (Ed.). (2019). Marketing and Mobile Financial Services. London: Routledge. pp. 27-49. https://doi.org/10.4324/9781351174466-2

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
© 2018 Routledge. This is an Accepted Manuscript of a book chapter published by Routledge in Marketing and Mobile Financial Services on 17 January 2019, available online https://doi.org/10.4324/9781351174466-2.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe201901091795
Kokoelmat
  • Avoin saatavuus [38549]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen