Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gaming for health across various areas of life

Luimula, Mika; Ailio, Paula; Katajapuu, Niina; Korpelainen, Raija; Heinonen, Ari; Jämsä, Timo

 
Avaa tiedosto
nbnfi-fe2019041111889.pdf (1.330Mt)
nbnfi-fe2019041111889_meta.xml (37.53Kt)
nbnfi-fe2019041111889_solr.xml (33.65Kt)
Lataukset: 

URL:
https://doi.org/10.1109/CogInfoCom.2018.8639955

Luimula, Mika
Ailio, Paula
Katajapuu, Niina
Korpelainen, Raija
Heinonen, Ari
Jämsä, Timo
Institute of Electrical and Electronics Engineers

M. Luimula et al., "Gaming for health across various areas of life," 2018 9th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom), Budapest, Hungary, 2018, pp. 000247-000252. doi: 10.1109/CogInfoCom.2018.8639955

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
© 2018 IEEE. Personal use of this material is permitted. Permission from IEEE must be obtained for all other uses, in any current or future media, including reprinting/republishing this material for advertising or promotional purposes, creating new collective works, for resale or redistribution to servers or lists, or reuse of any copyrighted component of this work in other works.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
doi:https://doi.org/10.1109/CogInfoCom.2018.8639955
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019041111889
Tiivistelmä

Abstract

Lack of physical activity is mostly addressed by implementing programs to promote physical activity but seeing as the major cause for physical inactivity is that of technology. Few studies used the approach to use the very barrier as s mean to try and educate and breed good habits. This paper outlines the design and development of a project that will us various environments, home, gym and outdoors to promote physical activity by means of technology and more specifically games.

Kokoelmat
  • Avoin saatavuus [37744]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen