Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Improving product development in different types of ICT companies

Belt, Pekka; Haapasalo, Harri; Härkönen, Janne; Möttönen, Matti; Kess, Pekka (2009-06-22)

 
Avaa tiedosto
nbnfi-fe2019121146752.pdf (453.5Kt)
nbnfi-fe2019121146752_meta.xml (37.17Kt)
nbnfi-fe2019121146752_solr.xml (27.22Kt)
Lataukset: 

URL:
https://dx.doi.org/10.1504/IJIL.2009.026651

Belt, Pekka
Haapasalo, Harri
Härkönen, Janne
Möttönen, Matti
Kess, Pekka
Inderscience
22.06.2009

Belt, P., Haapasalo, H., Härkönen, J., Möttönen, M. and Kess, P. (2009) ‘Improving product development in different types of ICT companies’, International Journal of Innovation and Learning, Vol. 6, No. 6, pp. 672–693. https://dx.doi.org/10.1504/IJIL.2009.026651

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
© 2009 Inderscience Publishers. The final authenticated version is available online at: https://doi.org/10.1504/IJSE.2010.030758.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
doi:https://doi.org/10.1504/IJIL.2009.026651
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019121146752
Tiivistelmä

Abstract

The Information and Communications Technology (ICT) sector is facing continuous changes in its New Product Development (NPD) as products become increasingly complicated and customer segments more fragmented. Price erosion is also an escalating challenge for the management in the ICT sector. The automotive sector was chosen as a benchmark as it has been a large-volume and competitive business sector for decades, and has streamlined its processes to meet severe price targets. This study utilises Toyota|s product development model as a learning platform and presents improvement ideas for three different types of ICT companies: large, small and suppliers.

Kokoelmat
  • Avoin saatavuus [38618]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen