Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Rajattu saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Rajattu saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitaalisen asiakaskokemuksen strateginen merkitys johtamisessa

Keskitalo, Kristiina (2018-06-04)

 
Avaa tiedosto
nbnfioulu-201806052442.pdf (323.7Kt)
nbnfioulu-201806052442_pdfa_report.xml (169.1Kt)
nbnfioulu-201806052442_mods.xml (8.757Kt)
nbnfioulu-201806052442_solr.xml (20.87Kt)
Lataukset: 

Rajoitetun näkyvyyden opinnäytteet ovat luettavissa vain OuluREPO-työasemilla: https://oulurepo.oulu.fi/handle/10024/5
Keskitalo, Kristiina
K. Keskitalo
04.06.2018
© 2018 Kristiina Keskitalo. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201806052442
Kokoelmat
  • Rajattu saatavuus [10629]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen