Hyppää sisältöön
    • FI
    • ENG
  • FI
  • /
  • EN
OuluREPO – Oulun yliopiston julkaisuarkisto / University of Oulu repository
Näytä viite 
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
  •   OuluREPO etusivu
  • Oulun yliopisto
  • Avoin saatavuus
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uusasiakashankinnan haasteet suomalaisissa B2B-markkinoilla toimivissa startup-yrityksissä markkinointiviestinnän näkökulmasta

Wuolijoki, Heikki (2017-05-29)

 
Avaa tiedosto
nbnfioulu-201705302182.pdf (656.2Kt)
nbnfioulu-201705302182_pdfa_report.xml (172.9Kt)
nbnfioulu-201705302182_mods.xml (10.49Kt)
nbnfioulu-201705302182_solr.xml (25.84Kt)
Lataukset: 


Wuolijoki, Heikki
H. Wuolijoki
29.05.2017
© 2017 Heikki Wuolijoki. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201705302182
Tiivistelmä
Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan yritysten välisillä markkinoilla toimivien startup-yritysten markkinointiviestintään liittyviä uusasiakashankinnan haasteita. Tutkimuksen empiria on kerätty kvalitatiivisella tutkimusmenetelmällä käyttäen puolistrukturoitua haastattelua eli teemahaastattelua. Tutkimus koostuu neljästä pääluvusta, joita ovat johdannon lisäksi teorialuku, empiirisen tutkimuksen luku ja johtopäätökset. Tutkimuksen teoreettisessa osiossa tarkastellaan yritysten välisille markkinoille tyypillisiä ominaispiirteitä sekä näillä markkinoilla toimivien yritysten uusasiakashankintaprosessia. Tämän jälkeen perehdytään startup-yritysten ominaispiirteisiin, pienten yritysten käyttämiin markkinointiviestinnän menetelmiin ja pienten yritysten ominaispiirteiden sekä startup-yritysten liiketoimintaympäristön aiheuttamiin haasteisiin. Lopuksi esitetään yhteenveto ja tutkimuksen teoreettinen viitekehys. Empiirisessä osiossa käydään läpi tutkimuksessa käytetty tutkimusmenetelmä ja aineistonkeruuprosessi. Toisessa alaluvussa selostetaan, miten tutkimusaineisto on analysoitu. Tämän jälkeen perehdytään varsinaisiin empiirisen tutkimuksen tuloksiin. Viimeisessä alaluvussa esitetään teorian ja empirian yhteenveto taulukkomuodossa. Tästä tutkimuksesta tehtävät johtopäätökset on eritelty teoreettisiin ja liikkeenjohdollisiin johtopäätöksiin. Johtopäätösten jälkeen neljännessä luvussa käsitellään tutkimuksen luotettavuutta sekä tutkimuksessa ilmeneviä rajoitteita ja puutteita. Lopuksi annetaan jatkotutkimusehdotuksia.
Kokoelmat
  • Avoin saatavuus [37837]
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
oulurepo@oulu.fiOulun yliopiston kirjastoOuluCRISLaturiMuuntaja
SaavutettavuusselosteTietosuojailmoitusYlläpidon kirjautuminen